Susanne Liukkonen - träningscoach och din vägvisare i uthållighetsträning!

LUNCHINTERVALLER

 

Bästa sättet att använda lunchtiden på! Korta, välplanerade och effektiva träningspass med löpintervaller, löpteknik, styrka och spänst. Du få med dig en massa ny kraft och energi till eftermiddagspasset på jobbet. Att träna utomhus ger så mycket mer!

 

 

Dag:

 

Tid: 11.45-12.30.

 

Samling:

Jämna veckor Selångersån/Åkanten (på andra sidan ån från Big Boy). Infart söder om rondellen vid MIUN. (Det går att parkera bil där).

Udda veckor Tonhallen, anslagstavlan utanför övre entrén.

 

 

Pris: 550 kr

Tänk på att du kanske kan använda ditt friskvårdsbidrag!

 

Välkommen kille som tjej, oavsett om du tränar för att tävla eller bara för att må bra. Viss löpar- och träningsvana krävs, men vi genomför alltid ALLA pass tillsammans och intervallerna/övningarna går att anpassa efter DIN nivå.

 

Bra att ha med (inget krav): Egen klocka. Behövs ingen gps/pulsmätare men gärna tidtagning (digital).

 

 

Min antal 8 st.

 

Anmäl dig på susanne@konditionsfenomenet.se.

Ange namn, adress, mobilnummer samt vilken tjänst du anmäler dig till. Betalningsinformation får du i samband med din anmälan.